woensdag 7 december 2016

Product review

Een tijdje geleden kreeg ik de mogelijkheid een wandproduct van Saal Digitaal kosteloos uit te proberen. Een mooie kans om een milkshoot foto van Shena eens te bekijken op zo'n sjiek materiaal.
Weten wat ik er van vind? Klik  onder de foto op 'meer lezen'.



De foto van Shena heb ik in verschillende vormen bewerkt met photoshop, deze eenvoudige uitvoering heb ik gekozen omdat het een krachtig beeld is zo. Een mooie jonge vrouw in een iets vervreemde setting, een milkbath geeft een bijzonder effect. De manier waarop deze nu gedrukt is voegt echt iets toe aan de ervaring van deze foto, het geeft het een fraaie uitstraling.

Zoals je hieronder kan zien is het door de twee lagen op elkaar een mooie stevige plaat, makkelijk neer te zetten maar je kan het ook met een ophangsysteem bestellen.

De Gallery Print werd stevig en goed beschermd verpakt snel geleverd, en de kwaliteit stelt mij zeer tevreden, prachtig glanzend en mooie kleuren, ik ga hier zeker nog eens wat van bestellen :-)

Hier kan je de Gallery Print vinden op hun website: GALLERY PRINT 

Mijn ervaringen met Saal Digital maken dat ik dit bedrijf zeker zou adviseren aan vrienden en klanten, de producten zijn gewoon prachtig. Dank je Saal Digital voor deze mogelijkheid, ik ben er erg blij mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen